Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 3 november 2013

Dimmiga Söndag. .. skänka till Cancerfonden av vinsterna på mina Bluffisar ska jag =)

Sov en längre stund än jag brukar idag....är ju så fruktansvärt trött....men makade mig upp innan Lilla Ebba kom upp...tyst va det uppe för Ville va ju och sov hos Emma....men den tystnaden försvann väldigt fort när Bebban kom upp...... Har ju hört att en halvtimmes motion per dag är bra så det blev en runda med Mr D efter kakhärjningarna i går kväll..... och Mrs S fick även sig en välbehövlig runda..... Pappan for iväg på sitt rullskidepass med Team Sportia och på vägen från stan hämtade han upp Ville hos Emma..... På eftermiddan skulle Linnéa och Ebba åka in till Pappa Tobias för




 att vara med hans familj i några dagar...åhhh vad jag ska njuta av småbarnsfritt....men saknar Lilla Ebba redan,min lilla Bitch <3 men kan behöva nån dag heeeeelt allena intalar jag mig......så idag blev det Mjölkstuvade makaroner och köttbullar till middag,gäller och passa på när "Mickan" (Linnéa) inte är hemma eftersom hon INTE äter köttbullar.... men dom andra blev glada över matvalet....Före middan gick pappan och Philip på en promenad med Ludde och Lexi som vi hundvaktar även denna vecka ! då Tim kör sitt jobbpass för Norléns..... Oj vad denna vecka och helg rusta iväg....pappan har varit duktig och fixat belysning och en liten gran på farstutrappan så nu ska det bara dit några fina rosa ljung.....så blir det fint på trappen våran.........fixat fågelmatplatsen utanför köksfönstren gjorde jag i förmiddags..... Fick ju lite kvalitetstid med stickningen idag =) så nr 9 bluffisen är färdig och 10:an är det inte så mycket kvar på heller.... SEN HAR JAG BESTÄMT ATT VINSTEN/ÖVERSKOTTET AV FÖRSÄLJNINGEN AV BLUFFISAR SKA SKÄNKAS TILL CANCERFONDEN!!! Så jag hoppas få sålda många många.... som halvtidare och sjukskriven har man ju det inte så fett....men skänka överskottet när garnkostnaden är betald.....det kan jag =) nä nu är det dax att dyka ner i sänghalmen.....så himla trött......först giftpillren......och smörja in mina såriga trasiga labbar...... Godnatt på er <3

4 kommentarer:

  1. Vill b a r a säga DU ÄR otrolig människa♥.Du har såå mycket gott i ditt ♥ hoppas du vet om det!...Visst är det bra med motion men även sömnen vännen.Varma styrkekramar från mej som ska vara med på möte på jobbet idag, heldag..hoppas det går bra, fast det är BAKslag där BAK...Gunilla

    SvaraRadera
  2. Go morron! Kunde inte sova så vad passar väl bättre än att börja dagen med att läsa din blogg :-). Ibland är det skönt med sovmorgon. Eller ja alltid egentligen ;-). Ojoj, vad bluffisar. Jättefina. Vilken underbart fin tanke att skänka överskottet till VD. Värmer i hjärtat och känns konstigt på samma gång. Jävla cancerhelvete :-(.
    Ha en riktigt fin måndag med stickorna.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Njut av lugnet i huset för det tror jag du behöver ❤
    Du har verkligen ett stort ❤
    Kram
    Anki

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Rafael
    AFA Försäkring

    SvaraRadera