Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 20 november 2013

Yrslig.......

är rädd att det är ngt i skallen igen......för det känns likadant som det gjorde när läkarna inte trodde på mig utan trodde det va ngt psykiskt efter jag fått vetenskap om min cancer i kroppen...... men där fick dom allt tjiiiii !!!! Man känner väl sin egen kropp bäst eller hur...... ja iallafall så blev mitt mål på 20 Nygjorda Bluffisar till Julmarknaden uppnådda ikväll..... NR 20 ÄR FÄRDIG....... Sänder ett Grattis till mitt Gudbarn som fyller 16 år idag =) Kvällen avslutades framför tvn kollandes på Ingvar och Björn på Tv4..... Knasgubbarna.....hade nästan alla rätt i quizen .. då kände jag mig duktig...... kunde t.o.m vad Fantomens tiger heter...ha ha det kunde inte pappan..... men nu så är det giftpiller dax och spela lite word feud......Godnatt gott folk <3

2 kommentarer:

  1. HOPPAS för allt i världen att DU har fel nu! Inte mer bekymmer till dej..Såg inte quizen även om jag tänkte..Såå trötter på kvällarna! Kram fina du ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Va härligt att du nått målet med 20 st bluffisar. Du är otrolig ❤
    Jag hoppas också att du har fel ang känslan i huvudet. Du har nog som det är.
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera