Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 17 november 2013

Våran Mia 25 år =)

Ja idag för 25 år sedan kom våran Mia till världen...... Hon bjöd på smörgåstårta och prinsesstårta på kvällskvisten =) mycke gott mums =) Lilla Parveln och Ville vaknade vid halv åtta och sen va det fullt ös på dom.....men när pappan skulle iväg på sitt rullskidepass fick Parveln gå hem till sin mamma,orkar inte ha dom bägge själv....Sen kom lilla Syster Yster över på en fika och hade med sig en liten tavla med mina älsklingsblommor på ...... Tack Älskade systra min <3 När pappan kom tillbaka hem efter sitt träningspass va Emma med ut....Sen på eftermiddan kom jag på att ngn frågat om jag tog emot beställningar för att sticka bluffisar,och det gör jag ju förstås ,men först efter denna helg....men beställningen va en i pridefärger,och jag har inte ett endaste lila nystan....så pappan ,jag,Emma och Ville for iväg in till Coop för att kolla om det fanns några lila nystan och tur som bara den så fanns det.......Ville fick sig några Hot Wheels också......sen skjutsade vi hem Emma och for tillbaka hem och lagade mat....för att senare gå in och gratulera våran 88:a...... Sen har det börjat blossa upp på händerna igen....skit..... men kanske jag nu vet vad det är...tack vare Ericas läkare....För Erica har fått precis samma som mig och läkarna på Barnsjukhuset säger att det är Pustulosis Palmoplantaris, PPP så nästa läkarbesök ska dom få ta tag i mina händer och fötter...för när det gör som ondast kanske det finns hjälp att få,när mitt kommer så kan jag inte knyta ihop näven för att det gör så hiskiligt ont......nä ni nu ska jag fortsätta i min blogg nr 2 om min uppväxt och livet fram till nu....mycket spännande..... men den är inte officiell ännu......den som kommer att vilja läsa och ha bloggadressen får säga till =) det kommer för vissa delar av de så kallade föräldraskapet  inte va så trevlig läsning.....Min upplevelse.....Nä nu giftpillren !! Godnatt






3 kommentarer:

  1. Grattis till din 25 -åring❤
    Mums med go'fika. Synd att du ska behöva få så ont i dina händer....hoppas det är det felet som ni tänker på för då kanske det finns hjälp att få.
    Hoppas du får sova som en prinsessa inatt. Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera
  2. Duktiga Bettan! Du är en kämpe! Vill gärna ha din blogg adress till din nya blogg. Min epost adress är anettechjulfors@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. JAG vill också att dina händer ska bli bra nu..hoppas dom kan hjälpa er! Kul med kalas Kram Gunilla

    SvaraRadera