Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 2 november 2013

I dag tänker vi på barnens Farmor,Farfar som inte längre finns med oss

Pappan va och tände ljus på gravarna........ Dagen började med det röj som tillhör två småkillar........på förmiddan kom Emma ut för lite mys.....fick så himla fina rosa blommor av henne.....Senare dök Sara upp med Isak och hade supergott Allhelgonafika med sig som hon bakat.......Vid 15 va det dax att skjutsa in Emma & Ville till Emma då han ska sova där inatt..och skickade en bild till mig när han tränar på crosstrainern...sötnosen min........Jag passade på att åka ner själv till Malin och barnen på en riktig mysfika,så lugnt och skönt,vi tjattrade och stickade/virkade..Fick en jättesöt liten Julsocka av Malin......Tack för idag Malin det behövde jag <3 sen när jag kom hem efter pappan hämtat upp mig så va det dax för middag och dom grillade ute...även Sara,Isak,Mia och Zacke va med på det......Nu är det lugna gatan här Ebba har precis blivit nattad så nu råder det ett härligt lugn........Jag ska titta på Mission impossible idag med Tom Cruise.....och sticka färdigt nr 8 Bluffisen......och lär nog hinna börja på nr 9 ikväll hoppas jag........nej nu ska jag sjunka ner i min soffhörna och titta på Peter Settman !!!!Gokväller på er =)
Blommor från Min Emma

Julsocka från Malin

Mitt HJÄRTA

Sara & Isak

Liten Parvel



Detta finns hela tiden i skallen =(

2 kommentarer:

  1. Massor med styrkekramar till dej. ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Mysigt med grillning den 2 november.
    Jättesöt julstrumpa du har fått.
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera