Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 9 november 2013

Host, host och snörvel

tryckt i mig 2 omgångar med antibiotikan sen jag kom hem så hoppas att den hjälper fort .....om de nu är en bakteriell bakterie eller ett virus virus =) det borde ju min söta lilla slempropp ge svar på....... fick mig lite smörgåstårta ikväll också,Linnéa hade fått Tobias att inhandla en ....så då bjöd hon ikväll,och den va jättegod en annan smak än på den vi åt i går kväll....har varit så trött sen jag kom hem från sjukhuset så det det blev inte många varv gjorda på bluffisen ikväll.....Därför ska det bli skönt att få krypa ner i myslådan nu....Imorrn ska vi fira våran Tim som fyller hela 22 år..... och han som föddes på Farsdag <3 Godnatt Världen


3 kommentarer:

  1. Fin kisse! Tänk att inte få ha det lugnt och skönt, utan måste åka in på akuten på en lördagskväll!! Stackare! Jag hoppas att du snart får känna dig bättre och kunna sova så gott du kan i natt! Sov Gott! <3

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du får sova gott i natt utan att hosta och snörvla.
    En fin firar dag till er i morgon både kalas och farsdag!
    Här kommer en krya på dig kram från mig ❤
    Anki

    SvaraRadera
  3. krya på dig =)

    (Du som är mamma.. ja vill gärna ha din åsikt ang en artikel jag skrivit till vimedbarn.se
    dela gärna så fler får veta detta och kan lämna sina åsikter!
    http://shapeful.vimedbarn.se/ditt-barn-ar-for-tjockt/)

    SvaraRadera