Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 14 november 2013

Små jobbig eftermiddag / kväll =(

Vaknade i morse med vag aning om att värken i huvudet va där..... men gick upp som vanligt för att hjälpa till med morgonröjet.... Hade skrivit en lång härlig handlingslista till pappan som han stoppade i sin bakficka...med erfarenheten rik så hojtade jag till när jag såg det - stoppa inte listan där...... nädå den ligger bra där !!!!!!! hojtar han tillbaka....... fick iväg alla till skolan och gjordeblite fix innan jag satte mig för att ta min kaffe slurk....och känner hur skallebanket blir värre.....Linnéa och Ebba gick ner till Malin så jag fick en lugn stund.... men sen har det varit jobbigt med värken i huvudet......och till råga på allt så ringer pappan hem och talar om att handlingslistan försvunnit ur bakfickan GAAAHHH !!!!! och undrade milt om jag kunde skriva en ny KARLAR.... Men jag orkade inte så han får handla imorgon....värken är så jobbig,känns som om hjärnan väger som en stor sten och det trycker och dunkar.... och känns som om ngt spänner åt om huvudet.... nu har det hållt på över veckan..... ska det behövas åkas in till Akademiska igen....... Önskar så att det är borta när jag vaknar imorrn...... Lyckades halvliggandes i soffan fixa färdigt bluffis nr 16 ?? tror jag det är......har tappat räkningen =) men nu är det dax för giftpillren ...... Sov Gott och så hälsar jag dig Gunilla Välkommen hem till Svedala igen <3 Hoppas du haft det härligt

4 kommentarer:

  1. Det verkar vara väldigt många som har långvarig huvudvärk nu,det är kanske något som "går".Kram på dig:)Sofie

    SvaraRadera
  2. Hej! Skulle vilja skriva ett privat meddelande till dej! Hur gör jag då? Mvh Lotta

    SvaraRadera
  3. Tack för hälsningen gulliga du..Ja nu hemma igen.Allt gått bra för oss...Häftigt att varit i London!! Har klarat mej någorlunda med Dimor som hållt magen i styr.Är så trött efter allt gåande o shoppade. .Kram min vän♥Hoppas värken är borta nu....Gunilla

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för att du vaknade utan huvudvärk nu i morse.
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera