Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 26 november 2013

usch ja.......

imorrn är det då dax för att kolla upp vad alla monster håller på med....och ngn frågade om att ta lugnande....men nej jag gör inte det....har sett hur utslagna patienter blivit av det,och jag vill ju kunna sätta mig och sticka efter.....Så där har stickningen igen hjälpt mig igenom svåra situationer.....den första gången jag skulle läggas i magnetkameran fick jag panikångest och dom va tvungna att avbryta.......så dom ville ge mig lugnande nästa gång och då låg jag inne på sjukhuset en vecka och såg hur dom va efter det lugnande tablett intaget.....och så ville jag inte vara,jag vill ju kunna sticka så fort det bara går...så efter det beslutet så står jag ut...även om jag tycker det är otäckt......får belöna mig med ngt nystan om lönen räcker till det nu när alla Julklapparna ska inhandlas...puh....vi har 21 barn och barnbarn att köpa julklappar till....plus Våran Titt och Boman.....så det är lite stressat just nu.....men vet lite vad som ska inhandlas.....En är färdig och det är till min Syster Yster <3   ......21 ungar ska ha julklappar Det ni =)


7 kommentarer:

  1. Hej. Har följt din blogg en tid och berörs så av det du delar med dig av. Kommer att tänka på dej imorgon. Kram Ann-Marie

    SvaraRadera
  2. 21stycken det var ett gäng klappar det!
    Fast bästa julklappen för din underbara familj är nog att du finns med dom ❤
    Unna dig ett vackert garn efter tiden i maskinen. Jag ska ha dig i mina tankar hela dan. Kram
    Anki

    SvaraRadera
  3. 21?? Ojoj, jag ska vara tyst om mina 6 klappar. :-D. Haha, det blir en hel del inslagning det :-P. Men underbart med barn<3. Hoppas av hela mitt hjärta att det går bra för dig<3 idag. Stor varm styrkekram till dig<3.
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Lycka till idag. Sänder dig många tankar. Du är fantastisk och modig!
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Jaa min fina uthålliga Bettan! DU är enastående måste jag säga..tänker på dej heeela dagen i dag..Emma följer med antar jag!.Jag gnäller om 11 barnbarn...hihi...Stor Styrkekram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Tänker på dig i dag! Jag vet att det är jobbigt i den där maskinen, min dotter ligger några timmar där var tredje månad, och jag brukar sitta med i rummet. Det är så nervöst över vad bilderna ska visa, och samtidigt så otroligt bra att tekniken finns....
    Tur att stickningen finns! Du får koppla av med lite stickning senare i dag :-)
    I tanken finns jag med dig i dag, håller tummarna!

    SvaraRadera
  7. Detta med julklappar, är det verkligen så nödvändigt? Jo jag vet traditionen bjuder ju oss till det. Men hos oss som endast är 6st där uppskattar vi det fina och lilla runt omkring. Att få rå om varann och träffas det betyder mer än alla klappar.
    Lycka till för övrigt med maskinen.

    SvaraRadera