Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 25 november 2013

Älskade lilla ungen =)

Tur jag inte visste om vad man skulle drabbas av när man väntade lilla Hjärtat..... Det kan ju till och med vara så eller läkarna tror att jag hade cancern redan då....... eftersom metastaserna va så stora...... Skitsamma.....Har gett Lilla Hjärtat en fin födelsedag......Titt,Janne,Ingrid,Tim,Mia,Zacke,Emma och Lars kom på födelsedagsfika.....och han fick så mycket fint idag med ,han fick Pengar, Stort lego marvel med Spiderman, lego marvel m Stålmannen och en mjukisgris =) Mia tog åt sig att bygga ihop stora lådan och det tog några timmar.....Sen fick jag en så fin present av en kär Vän på facebook,ett tennarmband så fint....Tack C <3 Och så fick jag hem mina beställda handmålade änglar från en annan facebook vän,och dom va så otroligt fina...en köpte jag till mig själv.....och en fick Emma som tack för all den tid hon ger mig....är med på sjukhuset m.m finns där när jag behöver hjälp med ditt & datt...eftersom jag är så livrädd för sjukhusbesök så är Emma mitt stöd.....Sen ska den tredje till en älskad syster........ett minne av mig........ och Lena som är den duktiga som gjort dessa skickade även med 10 stora garnnystan...åh va glad jag blev,är ju så himla härligt med garn...blir så lugn i hjärtat....skulle kunna ta emot hur mycket som helst och känslan vore likadan hela tiden...... Så gulliga Lena & C tack för det fina jag fick idag <3 Nu är jag helt slut som artist ....Just ja fick en jättesöt virkad Tomte av Emma och så fixade hon två ljuslyktor åt mig på Ikea =) Godnatt








2 kommentarer:

  1. Jag förstår att ditt lilla <3 haft en toppen toppen födelsedag. Vilka fina änglar du hade beställt och armbandet också.
    Kram fina du <3
    Anki

    SvaraRadera
  2. Fina saker du visar!..Kul det blev bra för Ville o alla ni..mitt minsta barnbarn fyller 8 i dec♥Kram Gunilla

    SvaraRadera