Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 24 november 2013

Håller tummarna.....

att kommande vecka inte slutar som denna...... ja det blev en rörig eftermiddag.....Lite ledsen för att jag inte kunde fått sitta en stund på marknaden....men pappan blev försenad ifrån Högbobruk......Fick iväg Mia ännu en gång till sjukhuset och hon kom nyss tillbaka med att avvakta ytterligare två dagar....kunde kanske vara blindtarmen också förutom det hon redan har.....så imorgon ska hon få åka upp igen om det inte drastiskt vänt under natten.....Nu är jag trött på allt som hänt detta veckoslut.....så då måste ju lyckan ha vänt tills min magnetröntgen ....eller.....Har stickat lite idag på en beställd liten röd vanlig rundringad tröja....nu har Mia och lilla Parveln gått in till sig så nu är det min tur att äntligen få vila..... är så slut så det gör ont i själen och kroppen.....Imorrn ska det sjungas för mitt lilla Hjärta...Ville som blir hela 8 år imorrn ...Älskade lilla ungen.....


3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna allt vad jag orkar att veckan kommer att vara så lugn så den blir tråkig 😉
    Sjung för 8-åringen i morgon och sen hoppas jag att din måndag får gå i vilans tecken ❤
    Kram och sov gott.
    Anki

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen du får en lugn vecka!! ! Grattis till Ville i morgon:) Sov gott ♥Gunilla

    SvaraRadera
  3. Att du orkar! Kram till dig och grattis till fina Ville!

    SvaraRadera