Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 20 november 2013

NR 19


Då va Barnbluffis nr 19 färdig...... Hoppas bli färdig med nr 20 ikväll för då har jag nått  antalet som jag räknade hinna med innan Julmarknaden som är i helgen.....så allt jag hinner efter 20:an är en bonus...... Vaknade till väldigt kyligt väder tror det va -7 vid 06.00.......sen har det varit en väldigt lugn dag....även Ville kom hem och mös ner sig bredvid mig i soffan ......Fick hem ett par beställda  Julklappar med posten idag och hade så gärna viljat visa va fint jag fick hem.....men det är till dom två äldsta döttrarna så då går det inte....... Har fixat middag som idag fick bli spagetti,carbonarasås och bacon......men mår inte hundra idag...lite yrslig och mår lite illa...men det brukar bli så när det yrsliga kommer......nu ska det drickas lite "Kaffe på maten" som Linnéa va så snäll och satte på........och sticka färdigt den Tjugonde =) Höres senare ikväll

3 kommentarer:

  1. Vilken flitig kvinna du är! ❤
    Ha en fin kväll,jag kikar in en sväng till senare. Kram
    Anki

    SvaraRadera
  2. What?! Julklapp?! Men lägg upp, jag lovar att inte läsa! ;-) <3

    SvaraRadera
  3. Åhh DU är ju otrolig:))...Hoppas det yrsliga gått över o att du får en go nattsömn♡ Gunilla

    SvaraRadera