Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 19 november 2013

ELISABETH ALBERTINA

I DAG HAR VI NAMNSDAG ALLA TJEJER I FAMILJEN !!!!
Grattis till oss <3

 
Har varit en väldigt grå och trist dag i dag........Men mys i soffhörnan med stickningen så är det inte så farligt med gråa dagar........ Sydde ihop Bluffis nr 18 på dan och blev även färdig med bluffis nr 19 nu ikväll,men den blir det bild på imorgon.....efter Hem till Gården slutat i dag började huvudvärken smyga sig på igen....blev till slut tvungen att ta värktabletter...... Så jag orkade göra middagen idag som blev kokt torsk med smörsås,ägg och potatis...... pappan kom hem lite tidigare också,skönt....men nu har han farit iväg på ett cirkelpass med Sara på gymmet....Julia barnvaktar Tuva och Isak =) Men han lär nog vara hemma till Fotbollen börjar 20.45 Hoppas nu bara att Sverige kan få vinna denna match,inte för att jag tror det men ändå.......Här blir det chips och ostbågar......Nä nu ska det hämtas en kopp kaffe och kolla på Tv4 Nyheterna......



4 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen! Det verkar vara vanligt att alla flickor heter just samma namn i min släkt heter vi också just Elisabeth.
    Ha det bra framför fotbollen i kväll, Karin Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Grattis på den stora dagen från ett annat namnsdagsbarn! Jag är så imponerad av dig. Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Grattis på namnsdagen 🌷
    Njut av kvällen och även om jag inte bryr mig ett skvatt om fotboll så kan jag väl hålla en halv tumme 😊
    Däremot håller jag 2 tummar att din huvudvärk försvann med hjälp av pillren.
    Sov gott sen. Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla flickorna i fam;) Hoppas du sover gott nu gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera