Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 7 november 2013

Jobbiga jobbiga förkylning

ja idag har det varit en ganska jobbig dag med förkylningen och det lär väl bli likadant imorrn eftersom detta bara är dag två.....Snoret rinner och vettet försvinner....feber,ont i huvudet och hals och så har hostan kommit och det gör ju så förbenat ont att hosta eftersom jag redan har så himla ont i bröstkorgen...skit......har därför boat större delen av dagen i min soffhörna....stickandes på Bluffisar...och blev färdig med nr 13 sen har det gått långsamt med nr 14...har vilat och försökt få lite ro....gick bra tills alla ungdomar vaknade till liv vid sitt kaffetjattrande...pappan blev tvungen att ryta i lite åt dom....förstår inte att det är så svårt att förstå att jag inte orkar...... går ju på behandling så när det kommer en förkylning så tar det ju så jäkla hårt åt kroppen.....Pappan veckohandlade efter jobbet och kom hem med en rejäl last av varor.....puh...... Tittade på Natur programmet på Svt 1 med Martin som handlade om sjökor, vilka djur....helt otroligt vilken bjässe som smyger omkring på flodernas botten i Costa Rica...... Tycker om Ett med Naturen programmen.... Nej nu ska jag kolla runt lite på webben och spela lite Word Feud, ta mina giftpiller och önska er en God Natt


4 kommentarer:

  1. Hej...
    funderar på om din förkyldning mm är reaktion på influensa vaccinet??
    Har hört en tjej som fick liknande symtom som du har nu...
    Bara en tanke.. så vet inte om jag själv vågar vaccinera mig i år..

    Kram från Margareta

    SvaraRadera
  2. Hua,varför skulle du få detta också då?? Fy för den lede...Jag tog influensasprutan eftersom jag är riskpatient men har klarat mej,peppar peppar...det är ju tre veckor sen.Här kommer kryakramar från mej till dej Bettan ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Här kommer en stor krya på dig kram <3
    Anki

    SvaraRadera