Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 27 november 2013

Väntan......

träffade min onkologläkare idag när jag väntade på Sara som så gulligt ställde upp och hämtade och körde mig hem, och min "onkis" tyckte att jag såg så oförskämt bra ut...... kul att höra efter man tillbringat 2 timmar i helvetesröret..... ja det är tur att man inte har fobi för trånga utrummen.......undrar hur dom gör när bredare människor ska ligga i en sån där......och nu får jag ju göra om det igen för att röntga huvudet.......sen blev det en lugn dag ....blev helt slut på eftermiddan,spänningen och nervositeten släppte väl kan jag tänka......och när jag satte mig för att kolla nyheterna kl 18.00 och såg hur man behandlar Angorakaninerna när man tar deras ull i Kina så blev jag helt stum....... vad är det för sorts människor som kan göra så mot ett försvarslöst djur..... är det konstigt att världen ser ut som den gör idag......och varför va det bara karlar som plockade kaninstackarna....vad säger det ......Varför kan man inte klippa deras päls...nä dödsstraff skulle det va på människor som ger sig på försvarslösa människor och djur......usch va detta gjorde mig förtvivlad över hur män-niskor är !!!!!! Tur man har annat att tänka på, som om cancermonstren som flyttat in har förökat sig...... eller inte...... Blev färdig med den lilla röda tröjan i kväll så imorrn ska halsringningen fixas...... Nu är det myslådan för mig...... Godnatt

3 kommentarer:

  1. Kul att dr tyckte så! JAA jag hörde skriken på radion från kaninerna; ( fruktansvärt fruktansvärt. ..Jaa du ser vart tar världen vägen igentligen :( Så tråkigt! Hoppas du sovit gott i natt ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Det var ju en bra att du ser pigg ut 😊
    Vilken tur att Emma finns där för dig.
    Ja dessa förbannade djurplågare det är ju mer än fruktansvärt jag blir både jätte jätte arg och samtidigt så jätte ledsen.
    Vem ger oss människor rätten att behandla djur illa?
    Kram och jag hoppas du har sovit gott ❤
    Anki

    SvaraRadera
  3. Min man sa, att man borde dra av håret på dem som gör så mot angorakaninerna. Det ska vara utan smärtlindring.

    SvaraRadera