Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 7 december 2014

40,4

Imorse så vaknade jag och mådde bra efter omständigheterna (hostan) helt plötsligt så började jag  må illa och spy......frös så då tog dom tempen och den visade 40,4.......då blev det fart på att ta alla möjliga prover....blododling togs i bägge armarna och i porten,urin prov och prov i näsan......fick febernedsättande.....och fick även börja på en ny antibiotika kur som sprutas in i porten.............shit vilken dag det blev....så tråkigt....fick migrän mot kvällningen också..........men har kunnat sticka under dan förutom när jag sov för har varit sååååå himla trött idag........blev färdig med 3 beställda bluffisar, så jag fortsätter med fler beställningar....... hoppas att svaren kommer på allt i morgon så jag får ett antibiotika som passar och så jag får åka hem så snart som möjligt.....längtar hem till mina ungar och min lilla vovve....... nu ska jag försöka sova ☆Godnatt☆

4 kommentarer:

  1. Hoppas antibiotikan verkar så du får komma hem snart igen. Det är ett under att du klarar av att sticka med feber. Sov gott! En liten skyddsängel tittar till dig så du kan känna dig trygg. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Jättefina bluffisar!

    Hoppas att antibiotikan kommer att hjälpa, så att du snart får komma hem till dina familj (inklusive djuren).

    Kram,
    Monika

    SvaraRadera
  3. Bamsestyrkekramar i massor till dig!!!

    SvaraRadera
  4. duktiga du,som orkar sticka fast du har feber!vi skall hoppas att det ordnar
    sig med antibiotikan , så du kan åka hem till dina kära.

    mommo till 7

    SvaraRadera