Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 21 december 2014

skönt men jobbigt........

Det va så skönt att komma hem men jobbigt med denna slemhosta.... men nattpersonalen va snälla och tittade till mig vid 23 för att höra hur andningen lät.......sen så blev Sissi superglad är jag kom hem och släppte mig inte ur sikte tills det va dax att sova...... vaknade imorse ganska så lugnt på hostfronten men det kom efter en timme inhalerade acetycystin , natriumklorid och ipramol och lyckas efter ett kämpande få loss en slemklumpen en liten en...och när Sjukvårdsteamet kom så ringde hon och frågade jourläkaren om att få ge mig kortison....och det fick hon..... känner av den lite grand att det dämpar den jobbiga hostan.......usch är så läskigt när man inte kan andas ordentligt.....Men nu ska jag sätta mig och sticka en stund och se hur det går.......önskar er en fortsatt fin 4:e advent ♡♡♡♡♡



8 kommentarer:

  1. Önskar dej också en fin 4:e advent trots hostan .Kram
    Monica

    SvaraRadera
  2. 💖 Åh..ska trolla bort denna hemska hostan för dig Bettan 💖 kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Lilla gumman vad du får kämpa.
    Massor med styrkekramar till dig i din familj
    /Lena

    SvaraRadera
  4. Sänder varma kramar och hoppas allt lugnar sig så du får fina dagar hemma med din härliga familj . / Ulrika

    SvaraRadera
  5. Härligt att du äntligen är hemma hos de dina igen! Hoppas hostan ger med sej också..
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får må bättre Önskar dig en mysig Jul. KRAM

    SvaraRadera
  7. Vad skönt o vara hemma igen! Och sova tillsammans med lilla Sissi. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  8. Man känner sig tom på ord när man ska skriva till dig. Så jag skickar bara en bon, en kram och massa kärlek till dig och hela din familj.. God Jul

    SvaraRadera