Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 5 december 2014

78 D

Ja då va man här igen ..... inlagd på 78 D...... i går fick jag ju en allergisk reaktion på antibiotikadroppet så det får jag inte fortsätta med .......och vilket annat antibiotika det blir får dom reda på först i början på nästa vecka då provet inte visat ressistens ännu vilket tar några dagar,så då får jag fortsätta med antibiotikan i tablettform jag hade förut......sen har det visat sig att den största mängden bakterier kommer från porten,så om det inte försvinner med denna omgång antibiotika så får dom byta ut den,kul NOT !!!så nu blir det en lugn helg här på 78 D innan nästa vecka........har stickat färdigt en av mina beställda bluffisar och fortsätter med mina beställda bluffisar för nu är ju marknaden imorgon så då kan jag satsa på beställningarna så dom blir levererade innan jul ♡♡♡ vill du beställa så är min mail djurstrom2@outlook.com . Dagen hade gått bra hemma också för Ville,Linnéa och Ebba även för mitt hjärta Sissi hade dagen varit ok. Emma va upp och hälsade på en snabbis innan hon och Sara far iväg till London över helgen.....då ska dom få titta efter GARN..så spännande......Emma hade med sig så fina julröda rosor och en fin julig kudde och godis +tidning..kul med lite uppmuntran....blommor är så fint att titta på när man ligger i dessa tråkiga salar.....  nä nu ska jag sova är jättetrött önskar er en ☆Godnatt☆




5 kommentarer:

  1. Massor med stryrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Kram goaste Elisabeth. .💖 hoppas allt blir bra nu! GUNILLA

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig, och hoppas att det ordnar sig med antibiotikan!

    Kramar,
    Monika

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får komma hem snart, man vill ju pynta och greja nu. Krya på dej. Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Bettan, tänkte på dig idag när jag gick omkring på julmarknaden. Trevligt som vanligt. Saknade dig bakom bluffislådan, men träffade i alla fall Malin. Linnea och söta Ebba. Kunde inte motstå dom goa bluffisarna, så jag köpte den vita med pälskant och den gråspräckliga! Nu har gubben och gumman var sin! Hoppas dagarna på sjukhuset nu går riktigt fort! Kram grannen E

    SvaraRadera