Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 24 december 2014

Julafton 2014

Lyckades att bli en lyckad julafton........maten åts med god aptit.......alla barnen stora som små va på gott humör........jultomten kom och lämnade många paket som alla blev nöjda över.......jag fick fina julklappar av mina barn och barnbarn........och jag hade det lättare med andningen på dan......Tack för det.........har fått så mycket fina julgrupper , ska försöka hinna,komma ihåg att ta en bild av blomhavet ♡♡♡kvällen avslutades med att titta på Svensson Svensson firar Jul.........och då orkade jag sticka på en beställd grå bluffis.....Härligt....... är så nöjd med dagen och få se dom små glada och förväntansfulla......blev dåligt med bilder tagna, hittade några bilder på Mias fb......nu vill jag önska er en ☆Godnatt☆


4 kommentarer:

  1. ❄️Det låter som en toppen julafton❄️
    Sov gott och jag hoppas att din juldag blir lika bra.
    Kram fina du ❤️❤️❤️
    Anki

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni fick en fin julafton! Gläds med dej och de dina! 😊💖😊💖😊

    SvaraRadera
  3. Härligt. Bästa julklappen att kunna vara med! ♡ kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Tack gode Gud att du fick en så bra dag !!!! Hoppas resten av helgen blir lika bra.

    SvaraRadera