Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 30 december 2014

Ännu en Lill Julafton.......

I dag va det dax att fira Lill-Julafton med Saras Familj och Mickes familj hemma hos Sara....bjöds på gofika....Va så mysigt att träffa dom allihopa.....fick fina julklappar av mina barn.....Vi hade Ebba med oss då Linnéa måste vara hemma och göra ngt prov via webben......har haft det lugnt och fint både igår och idag......Pappan har fixat och rensat och gjort fint i Ville Pluttens rum behövdes verkligen en urstädning där........jag har inte orkat men nu är det värsta gjort....har snart stickat färdigt två syskongladtröjor.....sen blir det en bluffis som ska stickas innan jag ska sticka en volangtop till Ebba i ljuv rosa med en kant av rosa pälsgarn mmmm....... nu sitter jag och väntar på att kolla på Jägarna 2 har inte sett den och har ingen aning om vad den handlar om .....behöver ngt att titta på när jag väntar på Nattpatrullen som ska komma och sätta min nattamat...... nu ska jag gå och göra mig ngt gott till teet.......


Ännu en som är färdig för leverans ♡♡♡

7 kommentarer:

  1. Vill önska dig och de dina ett Gott nytt år 2015!

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År! Nu har stickorna fått turbofart igen! ♡ Sirpa

    SvaraRadera
  3. Vill önska dig ett gott nytt år!!

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en mysig kväll å ett GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  5. Följer dej varje dag! Skriver i bland men tänker på dej och din fina familj varje dag! Önskar dej och din familj ett bra nytt år! Stor kram <3

    SvaraRadera
  6. Du är en hjältinna, vi vill därför på detta sätt önska dig ett fint och bra 2015 rätt och slätt.
    Ett gott slut och Ett fantastiskt Gott Nytt År!
    Myrtel

    SvaraRadera
  7. Kära du, nu blir jag orolig, då vi inte hört av dig på ett tag.
    Från en medmänniska!
    Anna!

    SvaraRadera