Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 28 december 2014

I dag blir det vilodag

I går blev det en shopping dag.....hittade allt som jag ville ha till lilla hjärtat......,efter Sjukvårdsteamet varit här och släppt loss mig från mitt dropp så for vi iväg in till stan Linnéa och Ebba va också med men han som skulle få handla ha va hemma med Julia.......hittade allt han behövde byxor 2 par,t-shirt 3 st, strumpor,kalsonger,tjocktröjor,mjukisbyxor ....allt på Kapp Ahl. Sen blev det en sväng till akvariehobby och handlade foder och gottit till Sissi......sen stannade vi till vid OKQ8 och handlade lördagsgodis.....när vi kom hem så ringde Emma och frågade ngt och då skickade jag henne till Stadium för att kolla om det fanns ngt på rean till Ville och det lyckades hon fixa...,2 snygga Warp hoodtröjor,2 snygga T-shirt och en bunt med strumpor....ja nu är han väl dressad och så kommer det ett paket från H&M i veckan, jag är så nöjd att jag orkade att åka iväg och fixa......men idag blir det en lugn dag för det känns att man va på språng i går.....hittade även några toppar på Kapp Ahl till mig.....nä nu ska jag ta en mugg te och vänta på Sjukvårdsteamet som ska komma och koppla loss mig,först vid 11 iofs men sticka ska jag göra nu Vi höres senare ♡♡♡

2 kommentarer:

  1. Vilken lycka att du fixade det ❤️

    Jag kan tänka mig att "lille" herrn i huset kommer att vara supersnygg i sina nya kläder.
    Ha en fin och skön vilodag med dina stickor idag.
    Många varma kramar ❤️✨❤️
    Anki

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Du är otrolig som orkar. Kram från Västerås

    SvaraRadera