Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 15 december 2014

Byte av sal

På förmiddan idag fick jag byta till en tvåsal, för nyinskrivningarna idag bestod mest utav gubbar..och då behövde dom fyra salen till dom....men hamnade med en trevlig tjej.......har varit så fruktansvärt trött idag,hade tänkt gå och prata med Marie men orkade inte såg att hon fortfarande va kvar så får gå och prata med henne imorrn.......Emma va upp och hade fixat min julklapp till pappan och inhandlat påsar att skicka mina sålda grejer i på Clas Ohlssons....så behändigt..... sen fick jag en jättesöt liten tomte som ändrade färger....... I dag kom mina garner jag köpt via garnlådan, Big Verona och jag blev jätte nöjd med dom.....nu ska här fixas bluffisar........dom sista i mina beställningar. Får hoppas det kommer in fler beställningar efter julafton....... nu är jag så trötter så nu är det tid att önska er en ☆Godnatt☆



Längtar så mycket efter min lilla Humla........jag vill hem =(

4 kommentarer:

  1. Humlan längtar nog efter dig...sov gott. Dröm vackra drömmar om mjuka nystan. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Va skönt att det var trevligt sällskap på rummet iallafal...Tänker på dig vännen 💖 kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Skulle så väldigt gärna vilja köpa en av dina fina vuxenbluffisar. Hur löser jag betalning i så fall? Skicka gärna ett mail till kacher2@hotmail.com så får du min adress. Varma tankar och en önskan om en God Jul till dig och din stora familj. Vänliga hälsningar Karin

    SvaraRadera
  4. Vad fin hon är, din Humla :)
    Och vilken söt tomte!

    Kram

    SvaraRadera