Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 9 december 2014

nr 4 Jag längtar hem ♡

Beställd bluffis nr 4 färdig.......sen va det bara att sätta igång med ännu en........fick hem en låda med Lady garn med sponsring av Gun-Britt......Tack snälla du här ska det stickas bluffisar och barntröjor.......hann inte ta ngn bild av garnerna när pappan va upp med dom så jag kunde ta ur bluffisgarnerna ♡♡♡ sen tog han med sig resten hem.......har haft en jobbig hosta idag...även nu på kvällen....har fått antibiotika i droppform nu.......sen har en remis sänds om att plocka ur porten och sätta en ny.........usch tycker inte om sånt där......sist när dom satt i porten gjorde dom ju pyspunka på lungan så jag fick ha dränage i 4 - 5 dagar, vad det gjorde ont..........pappan va upp en stund på lunchen och va upp med mina garner i dag.....längtar så efter mina ungar Ville och Ebba och så min lilla skithund.....saknar henne så mycket.......denna veckan kommer jag inte att få komma hem och när läkaren va här på förmiddan så berättade han att vi blir överflyttade till medicin ing 30 nästa Fredag för då slår endokrina avd igen...över Julen...ja vi får se vad detta tar för riktning..... nu vill jag önska en ☆Godnatt☆


6 kommentarer:

  1. Min kämpar Bettan..så fina bluffisar:).Dom kommer väl på herrskapet här snart igen..förstår din längtan av de dina där hemma 💖 kram o sov gott nu vännen 💖 Gunilla

    SvaraRadera
  2. Fortsätt krya på och sticka. Gillar dock inte att avdelningen ska stänga ner. Att det inte finns tillräckligt med personal. Kram på dej

    SvaraRadera
  3. Stick å krya på dig, inte så roligt att flytta hit å dit men personalen behöver få ledigt också.Det behövs fler anställda inom vården.Hoppas du snart får åka hem igen nu när det är jul.KRAM

    SvaraRadera
  4. marie_ior@hotmail.com10 december 2014 kl. 11:00

    Krya på dig du fina kämpe <3. Så fina bluffisar du gör. Va har du för mönster o vilket garn stickar du i? Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Vad jobbigt o sorgligt...men tur att du har stickningen. Det blir säkert bra på andra avdelningen också även om jag förstår att du har underbar personal på din avdelning. Nu håller jag tummarna att du får vara hemma vid julen. Kom ihåg du är en fighter! Styrkekramar Sirpa

    SvaraRadera
  6. vi är många som läser din blogg och önskar dej allt gott. Hoppas du blir bättre snart och får åka hem.

    SvaraRadera