Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 16 december 2014

Idag fick Marie åka hem

I dag va det Maries tur att få åka hem ♡♡♡ jag hoppas att jag får åka hem på fredag beror ju lite på hur jag mår efter port insättandet....... idag blev jag färdig med nr 10 av dom beställda bluffisarna....och nr 11 sitter på stickorna......har fått en ny rumskompis , en trevlig dam ♡ skönt när man känner att det funkar mellan oss när man ska vara så tätt in på varandra......fick ett oväntat besök av en bloggläsare....hon va upp och hälsade på mig i somras och hade då med sig en massa fina garner som jag stickat för fullt av......denna gång fick jag ett bidrag och en fin liten bok .....Tack Snälla Du ♡♡♡ det ska jag spara tills jag ska åka och besöka en garnhandel i Rasbo efter Jul.......då behövs det ,bidrag......... annars har dagen varit som alla andra dagar........ nu väntar jag på att få min nattamat .....sen ska jag sussa.......så önskar er en ☆Godnatt☆
Nr 10

Min lilla fining ,längtar så mycket ♡

3 kommentarer:

  1. Sov gott fina flitiga du ❤️❤️❤️
    Anki

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skoj med oväntat besök! :)
    För 2 v sedan tillbringade jag några dagar i det där huset.. Jag var bara besökare. Yngsta dottern - :( - tog bort sköldkörtel o lymfkörtlar pga den förhatliga skitsjukdomen..
    Fuck cancer!
    Hoppas du piggar på dej lite!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blir så på fredag mys å sticka på.KRAM

    SvaraRadera