Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 23 december 2014

Skitdag !!

Har tillbringat dagen tills nu i sängen.......ont i magen och illamående och jättejobbigt med andningen......orkar ingen ting.....pappan har med instruktioner fixat julskinkan...... sen har han fixat middagen till ungarna......orkar inte ens hålla på med min stickning.... =( är så ledsen på att må så här.....vill ju fixa och greja.....snart kommer Emma som ska hjälpa till imorgon med det som behövs då.........


6 kommentarer:

  1. Nej va tråkigt för dig finaste Elisabeth 💖Tänker ännu mer på dig nu..kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Önskar dej en god natts sömn och en riktigt bra dag imorgon. Kram o god jul. /Anette i Ystad

    SvaraRadera
  3. Kram och jag hoppas verkligen att du mår lite bättre i morgon ❤️
    Anki

    SvaraRadera
  4. Åh nej , så tråkigt för dig. Hoppas verkligen att det är tillfälligt. Jag och min man ber för dig. Önskar dig en riktigt bra jul !

    SvaraRadera
  5. Tycker så synd om dig nu! Det är så roligt att fixa till julen. Skickar dig en stor famn med styrkekramar! Ta fram ditt vackraste, gosigaste, mjukaste garnnystan och krama den. Garn ger ju dig så mycket ro♡ Jag hoppas verkligen att du ska få vara hemma med dina kära tvåfotingar och fyrtassade även on du är trött så att du får njuta av hemmets dofter och ljud. Jag kan inte ge dig hälsan tillbaka men jag hoppas att du får lättare att andas. Den allra minsta lilla skyddsängel finns hos dig..varje timme, varje minut, varje sekund och ger hon dig styrka och mod att orka. ♡ KRAM Sirpa

    SvaraRadera
  6. Massa styrkekramar till dig, hoppas på bättring till i morgon.
    Kram <3 Virre

    SvaraRadera