Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 18 december 2014

Fortsätter på mina beställningar........

Nu sitter det en vit bluffis på stickorna....stickar så det ryker........vill ni beställa så kontakta mig på min mail.... djurstrom2@outlook.com men nu kan jag inte garantera att jag hinner sticka nya beställda från och med idag och bli levererade innan Nyåret.......har en del beställningar som jag hoppas sticka och skicka iväg innan Nyår........ I morgon är det dax för operationen att sätta in en  Subcutan venport....håll tummarna så allt går bra, jag med min tur........behöver några tummar.......och sen att jag får gå hem på Lördag förmiddag att inget tillstöter...... nu ska jag försöka att sova,har lite ont där droppet sitter i en pvk (en vanlig nål) för ådrorna tål inte hur mycket som hels med antibiotika och näringsdropp......men biter ihop måste ju ha min nattamat ...... Längtar hem så himla mycket också.......mina ungar och min lille vovve......pratade med Ville i telefon och nu längtade han efter mamma ♡♡♡♡ så nu önskar jag er en ☆Godnatt☆




8 kommentarer:

  1. Jag håller tumme för dej!
    Jag önskar så att det går bra och att du får åka hem. Att du får vara pigg över julen och nyår, och få trivas, mysa och må gott med alla barnen, barnbarnen och din man - och humlan. :) <3

    SvaraRadera
  2. Lycka till imorgon. Håller tummarna

    SvaraRadera
  3. Hoppas av hela mitt hjärta att det går bra idag och att du får komma hem till dina nära och kära <3!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. En stor styrkekram till dig o din familj.
    Hoppas verkligen att turen är med dig
    /Lena

    SvaraRadera
  5. håller tummar o tår o att du får va pigg över jul o nyår så du kan få trivas o må gott med dina nära o kära

    SvaraRadera
  6. Här hålls tummar och tår♡. Vill ju ha härliga blogginlägg under julen. Kram Laila.

    SvaraRadera
  7. Lycka till idag 💖
    Kram
    Anki

    SvaraRadera
  8. Hoppas allt går perfekt idag och du får åka hem till de dina!!

    SvaraRadera