Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 13 december 2014

Lucidagen

Idag fick man titta på Lucia på tv........har haft en lugn dag här idag märks att det är helg..... Marie har kommit in och pratat...... sen kom äldsta sonen Mikael upp och hälsade på,hade hembakta bullar med sig.......blev färdig med bluffis nr 7 idag så satte genast igång med nr 8 som städerskan beställt.......stickar så bambun glöder.........har några beställningar kvar att göra,några grå och svart och vita.......är så trött så idag slocknade ögonen mellan 14.30 och 16.45 va skönt att tokslockna så där ♡♡♡ sen gör det lite ont i min själ att det finns vissa personer i våran närvaro som inte förstår att jag behöver hjälp hemma nu när jag ligger inne med vovven och Ville......och att det förhoppningsvis inte ska dröja till jag är hemma igen och jag kan se efter min hund och lille kille igen........tråkigt med såna som saknar empati......... nu är jag trött som bara den...... så nu vill jag önska ☆Godnatt☆
Längtar hem från detta



Mormors lilla Tomte Nissa ♡♡♡

8 kommentarer:

  1. Det är tråkigt med människor som saknar empati men jag hoppas verkligen att du omges även av människor som har empati. Du har verkligen inte valt själv att bli allvarliht sjuk. Sov gott. I morgon är det en ny bluffisstickardag. ♡ Sirpa

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen sorgligt att det finns närstående som inte förstår att de behövs i stunder som dessa. Man blir både ledsen och förbannad. Hoppas du snart får komma hem igen till din fina familj och lilla humla. Kram!

    SvaraRadera
  3. Blir så ledsen när jag läser att det finns människor i din närhet som inte ställer upp. Själv är du en sådan fighter , jag beundrar dig. Massor med styrkekramar till dig och din familj.
    Lena

    SvaraRadera
  4. Usch så lessen jag blir att höra att det finns elaka människor som inte fattar nåt:( Jag beundrar dig så mycket ska du veta..varma kramar Bettan till dig från mig ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Jag har slutat att bli förvånad över människans beteende.....man blir bara ledsen. Dom har inget hjärta i kroppen. Du är en riktig ♥KÄMPE ♥ Jag hoppas innerligt att du får komma hem till de dina till julen. Skickar massor med styrkekramar till dej. ♥♥♥

    SvaraRadera
  6. Sänder en stooor varm styrkekram <3 fr Göteborg häls.Annette

    SvaraRadera
  7. Mycket ljus och kärlek skickar jag till dig och din familj.
    styrkekramar.

    SvaraRadera
  8. Otroligt! Helt jäkla otroligt! Hur är människor funtade?
    Hoppas du får lite krafter snart o kan vara hemma med de dina.
    Kram

    SvaraRadera