Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 19 december 2014

Jobbig dag.......

Ja det har varit en jobbig dag.....direkt efter operationen så fick jag ett jobbigt anfall med hosta och slem som täppte till så jag fick ligga på deras uppvak och inhalera för fullan muggar fick även adrenalin intravenöst.....sen har det kommit några anfall till med andnöd........nu ligger jag och inahelerar natriumlorid och tittar på handbollsmatchen.....har syrgas i näsan........har inte orkat sticka ngt idag....hoppas så att det är bra imorgon.....önskar er ☆Godnatt☆ själv hoppas jag att natten blir lugn, gör ont nu där porten sattes in....önskar jag får sova.......



12 kommentarer:

  1. Önskar så att du ska få må bra!
    Kram <3 Virre

    SvaraRadera
  2. Nu alla Änglar må hålla vakt så du får sova dig stark!
    Du med i min aftonbön <3

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig! <3

    Kram,
    Monika

    SvaraRadera
  4. ✨Hoppas din natt blir bra och att du får åka hem i morgon✨
    Sov gott
    ❤️✨❤️✨❤️
    Anki

    SvaraRadera
  5. Hoppas det har lugnat sig med slemattackerna så du kan åka hem och pynta till julen. Din lilla skyddsängel finns vid din sida, smeker dig på kinden för att ge dig styrka för nästa dag. ♡ Sirpa

    SvaraRadera
  6. Tänker på dig och hur du kämpar. Skickar mycket medkänsla och stora kramar.

    SvaraRadera
  7. Vad du kämpar! Jag önskar också att du ska börja må bra nu och får åka hem till dina nära och kära./elli

    SvaraRadera
  8. Sänder dig en stor kram och hoppas att du ska må bättre snart och att du får åka hem.

    SvaraRadera
  9. Säger som alla andra... Hoppas du får sova, slipper hostan lite o får lite krafter o kan få åka hem!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Min groda 💖 usch va kämpigt du har det 💖 kram Gunilla

    SvaraRadera
  11. Styrkekramar till dej! Ber för dej! 💖

    SvaraRadera