Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 14 december 2014

Hamilton

Kollar på Persbrandt men nu är det ju nyheter så då passar jag på att göra ett inlägg.......sov länge i morse till 10........shit va trött jag va.....och sen blev jag helt plötsligt illamående och fick upp lunchen som bestod av soppa, fattar ingenting varför jag plötsligt mådde så......efter blev jag helt slut och slocknade och blev väckt av Lilla Syster Yster när hon kom upp och hälsade på.....ett mysigt besök........blev lite piggare mot kvällningen och lyckades bli färdig med bluffis nr 8 så nu sitter nr 9 på stickorna.....stickar och kollar på Hamilton......Nu ska jag ta en inhalation för har lite jobbigt med andningen tack vare hostan.......så jag önskar er en ☆Godnatt☆

3 kommentarer:

  1. Sov gott när du tittat klart på tv:n

    Kul att du haft besök av syster yster 😊
    Hoppas du kan sova gott inatt och att du är lite piggare imorgon.
    Kram 💜✨💜✨💜
    Anki

    SvaraRadera
  2. Härligt att läsa din blogg. Oavsett hur du mår så är stickningen igång. Önskar dej en god natts sömn. Kram Anette i Ystad

    SvaraRadera
  3. Usch å fy hur du mår det är på tiden att du ska få må bättre, hoppas det ordnar sig å du kan få åka hem snarast. Tur att du kan sova till ibland även på dagen, sömn ger krafter. KRAMAR till dig från ett blött å blåsigt norrland

    SvaraRadera