Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 8 december 2014

inget svar idag

På vilken bakterie som är i blodet.......så det blev inget svar idag heller......mådde dåligt på förmiddan idag igen ,kräktes och mådde illa.....fick intravenöst mot illamåendet.......men då kommer sköterskan in med ett paket som skickats till mig.....vilken glad överraskning........och det fina som låg i blev jag så glad över......en stor fin ängel som håller i ett julrött hjärta, den va så himla fin......Tack snälla Anneli.........fick ngt trevligare att tänka på än illamåendet ♡♡♡......dagen ägnade jag mig åt att sticka bluffisar.......Ni som har beställt bluffisar utav mig via mailen har jag ställt i en kö lista allt eftersom det kommer in och när bluffisen är färdig kontaktar jag er för bankinformation och så vill ju jag ha eran adress också.......jag vill ha 100 kronor styck för bluffisarna hälften av det ska gå till cancerfonden och den andra hälften går till nytt garn för nya bluffisar..... Sen fick jag en glad överraskning till......Emma kom upp och hälsa på skönt att babbla med nån ett tag.....och så hade hon med sig underbara härliga små mjuka garnnystan från Rowan....Tack min Snälla Unge ♡♡♡ den här dagen slutade bra,som började så tråkigt och jag va ledsen för all skit.... men nu ska jag sova och hoppas på att morgondagen börjar snällt mot mig .......önskar er en ☆Godnatt☆



Längtar efter min lilla Humla

3 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig ängel! Den måste ge dig styrka! Sirpa

    SvaraRadera
  2. Åh, vad tråkigt att du mår så dåligt! Hoppas det ger med sej snart..

    SvaraRadera
  3. tråkigt att du ska må dåligt....men verkligen en fin peppare den fina ängeln!!! änglar är bäst! Min son har en allvarlig sjukdom och när han fick sin diagnos fick vi små fina änglar som alltid bärs med i väskan..<3
    annasvarld.vimedbarn.se

    SvaraRadera