Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 6 december 2014

Lyckats slå ihjäl en dag på 78:an då

Konstigt nog så har dan gått väldigt fort....har lämnat prover sen har jag ägnat mig åt stickningen hela dan.....en vit m pälskant färdig och snart är två barn i turkos en med pälskant färdig........Julia va upp och umgicks en bra stund på eftermiddagen...... jag hostar och hostar min hemska hosta, är ju så torr luft på sjukhuset också och det gör ju inte hostan bättre precis.......tycker synd om mina rumspolare som måste lyssna på min hosta.......Gick sådär på marknaden sålde 4 bluffisar.......men jag är nöjd ♡♡♡ Vill hem....... längtar hem........... nu ska jag försöka sussa ☆Godnatt☆ på er mina fina ♡♡♡

I morgon är det 2:a advent ♡♡♡

1 kommentar:

  1. Du får säkert besök idag av dina kära .Synd att du måste vara där nu när det är jultid.Kramar till dig.

    SvaraRadera