Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 2 december 2014

Spritomslag .......

Att lägga om vårtan med spritomslag va en höjdare för när jag skulle byta efternatten så tryckte ja på den och det kom massor av var och blod, luktade lite illa ,så vilken himla tur att vi åkte in med honom till Närakuten i går och fick penicillin.....efter allt var/blod så har jag lagt nytt spritomslag varannan timme och varje gång har bomullstussen haft var och blod.....han tyckte att det onda i foten gjorde mindre ont idag....han hade lite förhöjd kroppstemperatur på eftermiddan men inget nu på kvällen........... jag har stickat på mina bluffisar och lyckades bli färdig med en  vuxen i rött med pälskant...... sen började jag med beställning nr 1.....tittade på Äntligen Hemma och sen började jag bli så trött, och hostan terroriserar mig som attan.....Har stickat färdigt bluffisar till marknaden nu och vill man ha i andra färger så får man lämna en beställning till Malin när hon sitter vid vårat bort........nu ska jag sussa och önskar er en riktigt ☆Godnatt☆

3 kommentarer:

  1. Med mammas kärleksfulla omvårdnad är infektionen snart ett minne blott. Kram Sirpa.

    SvaraRadera
  2. Skönt att få ut en massa skrot i som sitter och trycker. God middag på dej.

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni båda mår bättre idag Kram

    SvaraRadera