Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 28 december 2014

Sjukvårdsteamet

Har precis varit här och satt på min nattamat........så nu kan jag gå till sängs........blir lite sena kvällar när dom kommer så här dax......tur det är jullov.......har varit en trötter dag och lite halvjobbig med slemmet och hostan......fick färdigt en kofta i gla'färgen och började på den lite större koftan i samma garn.....Pappan va in och veckohandlade i dag då skafferiet behövdes fyllas på.....sen måste vi hitta på ngt gott till Nyårsafton också......i morgon ska det skickas iväg några bluffisar till......sen har jag bara nån beställning kvar men hittar inte mailet som jag har för mig innehöll beställning på bluffolle......ja ja får se om jag hittar det....... nu önskar jag er en ☆Godnatt☆
Gula Huset Spanaren



Lilla Datanörden min ♡♡♡

4 kommentarer:

  1. Ja du min kämpe!...Hoppas du får en lugn dag med den förbenade hostan nu...Kram tänker på dig 💕💕💕 Gunilla

    SvaraRadera
  2. ✨ Jag kikar in och säger god morgon✨
    Kram och jag hoppas du får en fin måndag.
    Anki

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett fint slut på gamla året, å ett GOTT NYTT ÅR

    SvaraRadera
  4. Julfirande, shopping, stickning...låter mysigt. Håller tummarna så att du kan delta i nyårsfirandet. Hosta och slem...inte roligt alls. Kram Sirpa

    SvaraRadera