Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 3 december 2014

lagt om och lagt om

Spritomslagen varannan timme och det kommer fortfarande var ifrån vårtan (skitvårta) ......Första bytet i morse va det fullt av var och blod i omslaget.....borde ju börja minska snart när penicillinet börjar verka,men så infekterad som foten va så tar det nog sin lilla tid. I dag blev jag färdig med nr 7 i vuxenbluffisar....och det va den sista jag gör till marknaden....nu har jag satt tänderna i det beställda........min sista till julmarknaden blev en röd  med pälskant......älskar mina bluffisar ♡♡♡ Tim va ut en stund på dan...... va på promenad med sina hundar.....usch är så trött .......och hostan är så jobbig så jag vill sova  Zzzzzzzzzźzź zzzzzzzzzzźź så ☆Godnatt☆
Ebba fick en för "tidig" julklapp av sin mor 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar