Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 26 december 2014

Då har nattpatrullen varit här......

Och satt ny nål och gett mig min nattamat........dagen har varit mysig och firat lill Jul med Malin m familj inne hos Titt..... fick så mycket fint virkat av Malin.....sen fick Ville (trots alla julklappar) åka och köpa ett xbox spel, men halva betala han själv......sen har jag lyckats sticka färdigt ännu en bluffis som ska levereras nästa vecka.....så nu unnade jag mig att påbörja en gladstickning till en 1-åring........hostan har varit som igår och imorgon hoppas jag den håller sig lugn för då ska jag in och shoppa loss på KappAhl till Ville....så kul att handla åt honom,eventuellt ett besök på Stadium men det får orken avgöra......nu önskar jag er ☆Godnatt☆

2 kommentarer:

  1. God morgon önskar jag dig

    Jag hoppas verkligen att natten varit bra. Du behöver all ork till att trängas i affärer*blink*
    Kram och ha en bra lördag önskar jag.
    ❤️✨❤️
    Anki

    SvaraRadera
  2. Hoppas du orkar med att göra din choppingrunda men ta det lugnt, KRAM

    SvaraRadera