Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 22 mars 2013

åh vad är det för dag i dag? ?? Dag 4 i omgång 2 med Xeloda + Xgeva injektion






va första meningen Ville sa när han kom in genom dörrn efter skolan idag....ja det är Fredag sa jag - Åhhhh då är jag ledig imorrn !!!!!!! Han är ju inte förtjust i skolan och inte bättre av att deras ordinarie lärare vart ledig hela veckan heller..... men snart är det påsklov,skönt......annars har dagen flytit på....Zacke kom in på förmiddan och Linnea fick barnvakta medans Mia jobbade och behövde göra ärenden på stan.....jag hann göra färdigt första mössan i gänget som ska göras till vårmarknaden i April.......och nu ikväll blev nr 2 färdig också...däremellan har jag gjort några varv på Ronjas kofta också.......Hittade lite gottit i brevlådan när jag hämtade posten...Bomullsgarn i finaste rosa och lite mer knappar,älskar knappar är så kul att kunna välja lite när man ska ha till det stickade man gör...börjar få ihop en hel del med knappar.....Va in tidigt imorse och fick min Xgeva spruta av dom supergulliga tjejerna på Endokrina mottagningen...får ju så jäkla ont i magen när vi svänger in på sjukhusområdet....men så fort jag kommer upp till tjejerna så känner jag mig bättre.....va ju dom som hjälpte mig över min sprut och nål rädsla..... Gulliga dom........Till middag i dag blev det Pitabröd med chicken kebab,sallad,tomat,gurka,paprika och tsatsikisås......Sen fixades det fram lite gottit till Gladiatorerna som Lilla Hjärtat skulle och det va ju final idag.......nattade pojken och precis när jag va klar kom Tim hem från sitt jobb och hade i sista stund hunnit in på Coop och köpt smörgås tårta.....åhhh det va så himla gott även om det va sent....... nu väntar jag hem pappan som varit på Sekos styrelsemöte och sitter här i sänghalmen och skriver blogg och ska spela WF... Jag har inte mått så bra idag och det är väl cellgifterna som gör sitt....jobbigt men vad har man för val =(....nä nu vill jag önska er en God Natt.......

3 kommentarer:

  1. Hoopas du sover gott nu istället. Härliga garn o knappar älskar jag med...Har massor från älskade mamma kvar...Hoppas också du får en bättre dag idag sen.Kram Gunilla♡

    SvaraRadera
  2. Önskar dej en skön lördag och söndag.♥ Skönt...det är solsken i dag..det piggar upp.
    Mössan är jättegullig,vad är det med knappar egentligen...det är så himla härligt att rota i en knappburk.Jag har minnen från farmors knappburk.Tyvärr finns den inte kvar,men jag håller på och skapar mej en egen.
    Som sagt...önskar dej en skön helg.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en solig och bra lördag! KRAM

    SvaraRadera