Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 1 mars 2013

Då har det kommit. .......Biopsisvaret =(

Ja då har läkaren ringt och min farhågor va sanna...... Det va cancer i knölen i vänster sidas bröst....den sitter närmare armhålan....... Nu blir det ännu en operation för att plocka ut tumören och kolla vad det är för cancer,min neuroendokrina eller ngn annan cancersort...... proverna som togs vid biopsin talade inte om vilken sort det var.......Åhhhhh ska detta aldrig ta slut..???
är så trött...vill ju få ro i själen och bearbeta det som redan är.........

9 kommentarer:

  1. Önskar så denna sjukdom inte fanns. Skulle gjort vad som för att ta den smärta du känner. Du är stark vännen, glöm inte det. Kärlek och värme till dig och en tröstande kram <3 / Nannie

    SvaraRadera
  2. Ja, varför kan det aldrig vara nog med elände för dig?
    Fortsätt kämpa så hoppas vi det blir bättre besked nästa gång.
    Hoppas så att du ska få må bra och inte ha ont.
    Tänker på dig.<3
    Kram från Virre

    SvaraRadera
  3. Läser ofta hos dig.
    Ska aldrig ditt elände ta slut.
    CYBER-KRAMAR från mig.
    /Tezz

    SvaraRadera
  4. Skånska kramar i massor. Låt dom bara inte ta bort ditt goda humör och din styrka! Hjärta från Kerstin

    SvaraRadera
  5. Åh vännen då♡...Kan det inte sluta nu o att du får krafter tillbaka istället ♡KRAM Gunilla

    SvaraRadera
  6. Många kramar till dej. Önskar SÅ, att det fanns något jag kunde göra. Men följer din kamp och ser en otrolig vilja och styrka i dej. Önskar av hela mitt hjärta, att allt blir bra. Många varma kramar till dej och din fantastiska familj. Så kämpa på <3
    Eva Bergkvist

    SvaraRadera
  7. Ännu fler krammar från Skåne!
    Fattar inte att du skall drabbas av all skit.
    Hoppas du kan behålla de krafter du har, med hjälp av dina nära kära.
    Många styrkekrammar.
    Kerstin F

    SvaraRadera
  8. ♥♥♥♥ Kramar i massor ♥♥♥♥♥
    Att det aldrig kan ta slut.Eländes elände.
    Styrkekramar i massor.

    SvaraRadera
  9. Det va inte meningen att "plussa" inlägget. Mina klumpfingrar missade helt enkelt "kommentar"... Jag håller tummar och tår för dig. Kram så stor L

    SvaraRadera