Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 27 mars 2013

Upp & Ner

Dag 9 i omgång 2 med Xeloda......

ja nu är det bara 5 dagar kvar och imorrn hoppas jag att jag får börja med Temodal och äta dom tillsammans med Xelodas sista dagar.... Ska ju in imorgonbitti och ta prover för att se om jag får börja cellgiftsbehandling numero 2 ..... Just nu går allt Ner & Upp hela tiden....ena stunden mår jag ngt sånär och nästa känns det som om man kan gå ut och sätta sig på en sten i skogen....vill bara ha denna helg överstökad och få Tisdag så det blir sista dan sen på några veckor....är ju såååå trött och mest psykiskt.....orken att vilja göra ngt är som bortblåst ......Men men fick hem en glad kille från skolan idag...mitt älskade Lilla Hjärta....han hade med sig en massa påskteckningar hem från skolan...... Och så upptäckte jag att det kommit små yngel i akvariumet Wiihooo har sett 2 små ljusröda jättesöta Platy yngel men vet inte riktigt vilken sort utav dom som fött, har ju fem olika platysorter i akvariumet...men shit va kul att dom va med bebisar när jag köpte dom...och en av fin gyppysarna är också med yngel och även en av mina favorit Platys....så dom trivs nog i akvariumet.....Så himla SKOJ =) och som grädde på moset då kom även garnerna från underbara Ulla idag också och knappar från Anette i Garnlådan på Facebook....Jag fortsätter att fylla på mitt knappförråd för det är ju så himla skoj med knappar....och nu börjar jag få ihop ett skapligt förråd med knappar =) Jag får sån frid i själen när jag får mina garner,knappar och satinband och andra band att drömma och kombinera ihop att göra små söta tröjor,babysockor,små mössor och mycket mycket mera då slår mitt hjärta i sin rätta takt.....Nä nu ska jag slå igen butiken och krypa ner i lopplådan........men först lite Word Feud =) GODNATT KRAMAR =)





1 kommentar:

  1. Vilka gulliga knappar.....och garnhögen...WoW.
    Det är verkligen full rulle hemma hos dej.
    Till och med i akvariet ♥ Spännande.
    Skickar styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera