Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 6 mars 2013

Ännu en tröttsam dag...... Vill inte känna så här.....

detta har varit den jobbigaste dagen när det gäller tröttheten och lusten att göra ngt.....man får tvinga sig att göra det man ska och måste göra,för allt känns bara så jobbigt och drygt......






Det är tur då när man får garngodis i brevlådan ,en riktig färgklick.....Har ju gjort iordning garnhyllan i sovrummet till alla nya garner som ramlar in......och jag ljuger nog inte om jag har nästan 10 likadana hyllor med garn fast dom ligger just nu i kartonger lite här och där i huset bla klädkammaren är fullproppad....... Idag blev Lilla Hjärtat hemma vaknade med feber 38,2 tror han börjar bli förkyld...så han har kamperat med mig i vardagsrummet idag och lekt med sitt duplo och leker att det är Minecraft och byggt som bara den och varit snäll mot Trötta Mamman medans hon stickat på Lilla Bebbans kofta... På dan idag kom Emma ut efter jobbet och Mia och Zacke va här ett tag,jag orkar inte så mycket nu när jag är så himla trött och allra helst när värken sätter in...... Till middag idag blev de ugnsstekt fläskfile,klyftpotatis,kantarellstuvning/sås och grönsaker Mycket Gott =) ...........Sen blev det en tv kväll med Mästerkocken och Mia på Grötö.....och nu är jag helt slut och vill bara sova,hoppas de går också ...... Önskar Er Alla en Godnatt

4 kommentarer:

  1. Hoppas du snart blir piggare och slipper illamåendet.
    Kul att se din garn hylla.Har också en del garn, min sambo gnäller en del på det.Men man kan ju inte låta bli att köpa när man hittar nått fint nysta. Ska nog visa bilden på din hylla, så kanske han inte klagar så haha.
    Kram från Virre

    SvaraRadera
  2. Jag sitter här hemma med en kraftig inflensa och gnäller,
    så går man in på din blogg och tänker det är bara en inflensa jag har som går över.
    Kan du verkligen hålla reda på allt garn du har, min samling är minimal som jag knappt kan ha koll på.
    Hoppas du fick sova i natt.
    Kram
    Kerstin F

    SvaraRadera
  3. Hoppas du har en bättre dag idag. Är dålig på att läsa hos min bloggkompisar på sistonne men de bara har blivit så.... KRAM

    SvaraRadera
  4. ♡ OJ va garn:))...gumman är du så trött...hoppas hoppas det går över o du får samla krafter♡ Gunilla

    SvaraRadera