Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 25 mars 2013

Måndag och strålande solsken......

Dag 7 i omgång 2 med Xeloda





och jag blir tröttare och tröttare...mitt på dan idag mådde jag riktigt illa....sen klarar inte jag av solen längre,jag som varit en stooooor soldyrkare nu blir jag yr och blir skakig....och ljuset känns som om det ska framkalla dom migrän liknande symtomen...så himla drygt.....men det är ju bara gilla läget,men nu längtar jag faktiskt efter en riktigt gråmulen dag =) har gjort färdigt ännu en mössa som ska med till Vårmarknaden och börjat på ännu en......Dom är ju så himla roliga att göra och blir ju så fina i det melerade garnet....perfekta vårmössor till de små =) Ebba fick prova och hon va så söööt i den ! Ville kom hem och va på Gott Humör.....sen va det dax att fixa middagen och det blev....Fläskfile,potatis,kall beasås och kantarellsås gjord på bara grädde...så mumsigt.... efter vi plockat av och tagit en kopp kaffe ställde sig pappan och brassa våfflor till kvällsfikat...det serverades med sylt,grädde och strösocker....och sen va det den rutinmässiga kraschen i soffan....Vill inte må så här orkeslös och dyngtrött.....Tur jag har pappan,fast han börjar ju bli som alla karlar som kommer upp i ålder och orkar bara sånt som är roligt....Som tex Vasaloppet då orkar man men ber man om urplock av diskmaskin är det trögare =) Tittade på Familjen Annorlunda men bytte nästan kanal för det är så rörigt och härjigt hos en av familjerna så jag blir stressad...har ju själv 10 barn och 11 barnbarn och så är det då inte här...ngt man har och försöker lära ungarna är ju att är man så många så måste man va lugn och inte härja inget blir ju roligt med gap och skrik.......Har ju min favorit av familjerna........ Maria & Walle.....nä nu ska det bli lite spelande WF och sen Sussa kudden...så nu önskar jag en GODNATT

1 kommentar:

  1. hej gumsan! Usch va drygt att du mår så här, hoppas du blir piggare innan helgen. Guuuud så fina mössorna är, o eran lilla ser ju ut som en stor karamell hela hon=) såååååå söt <3
    Men visst är det väl typisk män hahahaha, Tur att alla är lika=)
    Önskar er en riktigt bra påsk helg.

    Stor Påsk kram från mej. <3<3<3

    SvaraRadera