Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 20 mars 2013

Trött.......

Dag 1 i omgång 2 med Xeloda


förrstår ju att jag är trött eftersom Hb't va lite lågt på sista provet närmare 100......käkar c-vitamin så apelsinerna sprutar ur örona på mig...... Stackars Zacke fick åka upp till doktorn idag hade över 40 i temp.....och som vi misstänkte hade han lunginflammation,stackars Mormors lilla kille,han är helt utslagen sa Mia.....Tur att min Farbror Janne kunde hjälpa till att skjutsa in Mia och lillkillen till sjukhuset.....då det inte gick att nå ngn annan...... Emma kom ut för att umgås en stund på eftermiddan...... Har stickat på Ronjas kofta idag och nu är det snart bara ärmarna kvar..... Beställde lite nya knappar i dag också från en av tjejerna i Garnlådan på Facebook......Vann även ett bud på Tradera av min favvosäljare ett ljusrosa bomullsgarn......Till middag idag gjorde jag potatismos och ugnstekt falukorv med äpple,lök,riven ost och mycket smör =) Emma hann käka innan hon for hem <3 Pappan hade en lång dag idag va inte hemma förrän vid 21.00 va ju styrelsemöte för Fyrishov ikväll.....En kul grej låg i brevlådan från Coop Forum Boländerna.....vi skulle få ett påskägg fyllt med godis för att vi är en av deras bästa kunder.......kul.....vi skulle få fylla ägget själva =) nä nu är jag helt slut och hoppas på att få sova i natt.....föregående natt hade jag en katta vid namn Mimmi som terroriserade mig HELA natten...vaknade och trodde jag skulle dö för att det va så tungt att andas,men det va på grund av den lilla svarta fyrbenta...hon hade lagt sig på bröstkorgen och hon väger bra mycket....och hon gav sig inte,vaknade på samma sätt 2 ggr till men skickade jag ner henne och då gav hon upp och la sig i fotändan....knäppa katta.....nu WF ......Dröm sött

1 kommentar:

  1. På tal om katter: Micke o Eddan hittade två övergivna kattungar i ett dike vid Lövsta för ca 15 år sen. En blev kvar hos oss som stallkatt, men när vår finaste Hessie gick bort, flyttade Misse Murr resolut in till oss o blev den finaste huskatt vi haft o har.
    Du är en kämpe Bettan, det är klart att du också blir trött! Kram från "fårtanten"

    SvaraRadera