Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 11 mars 2013

En orolig Måndag..........





Dagen började som vanligt ,jobbet med att hjälpa pappan att få upp alla för att bege sig till skolan...vilket inte är det lättaste med tonåringarna,den åldern skulle man få hoppa över.......sen rullade dagen på och idag va det ju dax för Hem till Gården igen...älskar måndagar =) De tråkiga va bara att Sara stackarn ringde och berättade att Isak mådde dåligt.....och han blev värre på nån timme så hon for iväg upp till Akademiska med honom ,han hade vätskebrist stackarn och blev kollad sen fick dom åka hem på sena eftermiddagen med vätskeersättning för att ge honom  var 5:e minut...nu när jag pratade med henne via sms så va han dåligare igen,så dom kanske får ge sig iväg upp med honom igen....Mormors Lilla Plutt........Ebba börjar bli förkyld hon lilla luttan.....Min laddningshörna va en spännande plats tyckte hon när hon snodde med hjälp av sin mor min plats ikväll........Blev färdig med Ebbas kofta ikväll så nu fattas det bara knappar...jag blev jättenöjd med den.....Åt en god lunch idag med rester från Söndagens middag.....På eftermiddan idag kom Emma ut och umgicks och söta hon hade fixat en almanacka åt mig som jag bad henne att kolla efter....behöver en ordentlig då de är så mycket tider att passa och cellgiftsbehandlingar och så all annan verksamhet......och den va helt perfekt för mig dessutom en rosa =)Har ju sovit rätt bra i helgen...men inatt hade jag såna hemska mardrömmar om hur cancern spred sig i rekordfart i kroppen på mig......vaknade kallsvettig....usch läskigt........vaknade livrädd svårt att somna om sen.... Lite roligt fick jag när mina fina virknålar kom ibrevlådan som jag budade hem från en av mina favoriter på Tradera.....Och så hade Linneat budat på garn som hon sen ångrat men vann budet så då fick jag köpa det istället....men de va helt okej ...Räcker till en kofta till Lilla Ebba......Nä nu ska jag tillkalla John Blund och hoppas få slippa dom ångestfyllda drömmarna....först lite WF ...NATTI NATTI =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar