Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 14 mars 2013

Så Trött igen.........






Tack så va den tröttheten tillbaka.....blir sådär trött så det smakar trötthet i munnen,ni vet som kan känna blodsmak i munnen när man överansträngt sig..inge kul......hoppas på en lugn dag här hemma imorrn...har haft ont i bröstkorgen idag och man blir lite matt efter när värken släpper,jag misstänker att det är tumören som vuxit som spökar.. tyvärr.......Lille Isak är på bättringsvägen som tur är, lite läskigt när dom blir uttorkade och inte vill dricka ngt,men som tur är har det vänt......hoppas dom får sova inatt nu och allra helst Sara som vakat på nätterna......Här har dagen varit som vanligt men har njutit av mitt fina akvarium,blev riktigt nöjd med det......så kul och sitta och titta på fiskarna när dom simmar omkring......Har stickat lite idag också...på Isaks tröja....Och hoppas på att det kommer lite garn från min Ulla imorrn..Svarta Fårets baby........i två rosa nyanser + vitt......Jaaa så vann jag ju två bud hos min favoritsäljare på Tradera,två bud med cygnet garnet....tycker om att sticka vintertröjor i det garnet....... Så blev det en god middag i dag med, Mina fläskkotletter,potatis och bearnaisås....mycket gott......Testade OLW's nya chips i rör..Solos och dom va riktigt goda....smaskade medans jag kollade på Fuskbyggarna på 4:an och jag säger bara ...Man slutar aldrig bli förvånad hur folk beter sig...... nä nu blir det sussa....... Godnatt på er <3

1 kommentar:

  1. Tack för alla fina bilder! Har inte haft akvarium, men funderat över det många gånger...
    Så bra att Isak bättrat på sig!
    Himla trist att du har värk, kan du få något smärtstillande medel? Hoppas det!
    Stor lycka-till kram till min tuffa och duktiga Betty!

    SvaraRadera