Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 26 mars 2013

Jag producerar.........

Dag 8 i omgång 2 med Xeloda...

Vårmössor på löpande band så att det ska bli ett härligt gäng att visa och sälja på vårmarknaden....... Även ett gäng Jordgubbsmössor ska tillverkas...... Idag har varit en vanlig dag förutom att jag har mått pyton.....bla i själen...... ibland kommer det tankar som man inte vill ha i skallen...och då är det tur att jag har min stickning för,för mig är det bästa medicinen att få sitta i lugn och ro och bara sticka på och inga barn som kräver uppmärksam så tur att Ville kunnat gå i skolan.... märkte på Ville idag att snart slår nog en förkylning ut på honom...lite genomskinligt snor rann i näsan på honom och han va lite lätt skrovlig i halsen.....åh bara jag slipper....Lilla Syster Yster ligger ju i influensan och hon som va här dan innan den slog till på henne.....jag hade lite ont i halsen idag på dan så få se vart det bär hän......Till middag idag blev de Pasta,stekt falukorv och egen gjord tomatsås som jag lyckade väldigt bra med.... sen blev det den vanliga kraschlandningen i soffhörnet med en mugg kaffe....och där har jag suttit större delen av kvällen stickandes på små vårmössor....Ronjas kofta får vänta ett tag ,men som tur är är de ju inte finkofte väder ännu......Tittade på The Following på tv4 tycker den är bra...lite lagom spännande....men nu ska jag ta och ramla ner i sänghalmen och kalla på John Blund men först.......... Word Feud......Sov Gott =)



2 kommentarer:

  1. Oj så fiina verk du hela tiden gör...helt otroligt. ..Får du nån att prata med ibland när själen gör ont o tankarna kommer...eller klarar du dej med ditt sticke...gogumman kram ♥Gunilla

    SvaraRadera
  2. Underbara mössor.Blir så fina med det där självrandande garnet.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera