Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 28 mars 2013

Ja! !! Då va det dax igen........

Dag 10 i omgång 2 med Xeloda....Dag 1 i omgång 13 med Temodal.......
ja då va det dax för Temodal igen......va in imorse och lämnade prover för att se om jag kunde starta upp med Temodalen och vid lunchtid ringde min läkare Henrik Ullen och sa att det va okej att starta medcellgiftet Temodal.....Känns lite motigt att börja med ännu ett när man redan går på behandling med ett annat....ja ja...så är det...... när vi åkte hem från Ackis svängde vi in på Coop för att handla lite godis till dom påskkäringar som eventuellt kunde dyka upp....och jag hittade lite mer satinband och glaskulor till lilla Hjärtat.....köpte godis och lite annat smått och gott.....men sen när vi kom hem va jag helt slut...trött och skakig...och yr i bollen.....så det blev att vila.....Pappan va ledig idag och tog en dag att fixa till uterummet och det blev jättefint där ute för det blir lätt under vintertiden ett avlastningsrum för en massa skit...men nu kan man sitta där och gosa sig i solen om man vill för det blir jättevarmt på dan när solen gassar.....sen hämtade han Lilla Hjärtat från skolan......och när han kom hem fick han sin påskpresent ....En låda play mobile med en grotta med skatter och en drake + gubbar förstås och han blev nöjd över sin påskpresent...på eftermiddan kom det en jättesöt påskkäring hit och påskade Lilla Tuva med sin mamma Sara kom med fina målade påskkort.......sen va det dax att fixa middag som blev klyftpotatis,stekt kassler och min egen kalla sås som ungarna älskar......efter det så blev det soffhörnan igen för fick sån konstig huvudvärk..det trycker i skallen....sen va det pappans tur att ut och flänga...först hämta hem våran bil som varit på ngn forskningsgrej i Tyskland,sen köra Tim till sitt party och sen fixa veckans/helgens storhandling ( vilket inte vill säga lite) och klockan 21.30 va han hemma igen....vi hjälpes åt att fixa in alla grejer i skåpen så det gick fort....och nu hamna jag här i sänghalmen...Har hunnit bli färdig med ännu en mössa i det turkosa garnet idag...så jag fortsätter med ännu en och ser hur många mössor jag får ut av ett nystan.....nä nu ska jag försöka få sova,men vet att det kan bli lite jobbigt med det för värken har kommit tillbaka i bröstkorgen...shit....för då blir det så jobbigt att ligga ner....Nä Godnatt på er alla =) nu blir det ngn match Word Feud.....men jag höll på att glömma berätta vilken fin sak jag fick med posten idag från Soili i Solna...en liiiiten korg med ett ägg i gjord i små pärlor...och in minfavorit färg rosa <3 TACK SNÄLLA DU !!!! DET VA SÅ FINT <3


1 kommentar:

  1. Korgen är så liten.. i varje pärla har jag sytt in önskan att du ska må bättre och att monstret du kämpar med ska känna sej besegrad.
    Skyrkekramar i massor ♥♥♥

    SvaraRadera