Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 12 mars 2013

Åhhhh vad jag är orolig.......

för Mormors Lilla Isak......Sara kämpar på med skedmatningen med vätska så han ska kissa......han har ju inte kissat sen igår lilla lilla killen.......hoppas såååå att det ger sig snart.......annars så får dom fara in till sjukhuset igen......



Här fick jag en välbehövlig egentid mitt på dan .......va helt solokvist och shit va skönt det va......Pappan jobbade,Tim jobbade,Julia & Philip i skolan och Ville likaså ....Linnea ,Tobias och Ebba for in till stan för att käka lunch så jag hade det sååååå tyst och skönt och kollade på Hem till Gården och stickade nu på Isaks Pippitröja.....Blev ju färdig med Ebbas kofta på förmiddan......Så köpte jag mer av Svarta Fårets Baby det blev färgerna rosa,ett lite mörkare rosa och vitt....... Sen har jag bestämt mig till 90 % att jag ska skaffa akvarium ett lite mindre.....så ngn av dom kommande dagarna när pappan slutat jobbet fara in och köpa ett,växter & fiskar och grejer sååååå kul =) middagen idag blev potatismos (hemlagat)stekt korv,gurkmajonnäs (hemmagjord) &grönsaker....sen blev det laddningshörnet för mig...blir så trött på kvällskvisten medans ungarna får energikickar och härjar förmodligen för att det börjar bli ljusare på kvällen.....men det hänger inte riktigt min skalle med på...Märks på en att cellgifterna tar ut sin rätt......jag är så trött,vill inte vara så här.......vill ha tillbaka "Gamla Bettan"...........hoppas John Blund hälsar på mig i natt ;) SOV GOTT DRÖM SÖTT =)

4 kommentarer:

  1. Förstår att du är orolig för lillen, usch. Vilka fina alster du gör vännen
    ? Hoppasdu får känna dej piggare snarast. Ha en fin dag. Kramen <3

    SvaraRadera
  2. Fina du....hoppas Isak blir bra nu:).Håller tummarna för det kramGunilla

    SvaraRadera
  3. Ush va jobbigt med lillkillen.Inte roligt när småttingarna har hälsoproblem.Skönt att du får lite egentid....det behöver du.
    Jättegullig rosa kofta.
    Akvarium är rogivande,att höra det där bubblet .... lite jobbigt när man ska göra rent...men det lönar sej.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Åh så fin koftan blev!! Har läst ett tidigare inlägg, så jag vet att Isak har bättrat på sig...
    Pippitröjan blir nog mycket fin på Isak, kan nästan inte vänta tills jag får se den!
    Stor kram till starka o tuffa Betty

    SvaraRadera