Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 19 mars 2013

Dag 1 i omgång 2 med Xeloda...... Känt mig down idag......


ja jag vet inte varför men det är jobbigt i kropp & knopp just nu......mycket tankar och skit som far runt..... och allt blir bara jobbigt, dessutom när man försöker hålla god min med bråkande,tjafsande små gulliga tonårsbarn....då brister det inuti......Vet ni vad jag skulle vilja se på tv ???? Jo FAMILJEN ANNORLUNDA MED 10 TONÅRINGAR I ÅLDERN 14 - 20 år.......det skulle jag vilja se...... för mig är det ingen match med 10 barn i småbarnsåldern.....men 10 tonåringar LYCKA TILL =) efter maten kraschade jag i min soffhörna och där blev jag kvar resten av kvällen ja förutom ngn koll då och då av diskbänk,tvättmaskin och undanplock !! har kollat på serien The Following på 4:an och den är okej,jag tycker ju om thrillers och skräckisar,det här är ju ingen skräckis....... Sen har det stickats på Ronja koftan och sen ska det tillverkas små mössor här till Vårmarknaden den 21:a april,lär väl inte behöva göra bluffisar till Vårmarknaden så då satsar jag på Jordgubbsmössor i olika storlekar och i andra varianter i stället......nä nu ska det spelas lite Word Feud ......sen sussa........ Sov Gott =)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en go natt efter en tuff dag...gonattkram Gunilla ♡

    SvaraRadera
  2. Små barn,små bekymmer.Stora barn större bekymmer,så är det nog.Du behöver ha det lungt omkring dig.Kramar

    SvaraRadera