Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 21 mars 2013

Mycket nu.....

Dag 3 i omgång 2 med Xeloda......





Ja det är mycket nu med sjuka barnbarn......Isak va ju jätte jättedålig förra veckan......Zacke har lunginflammation.......Erica har 40 graders feber......Ronja har 40 graders feber.......Gustav är inne i detta nu och opereras.......mycket att oroas över........ och själv mår man inte helt okej........ men försöker att inte visa allt för mycket....men tröttheten och svagheten är så jobbig....... ikväll fick jag en sån där värkattack igen,va några dagar sen jag hade det........ och jag blir mer och mer säker på att värken kommer från tumören som sitter i mellangärdet....... Har haft min Lilla Syster Yster här på fika....mysigt att hon kommer även om det blir ett tag mellan gångerna....men hon jobbar ju så mycket och har sin familj att ta hand om....fick en så fin liten blomma i en härlig kruka av henne <3 Har stickat på Ronjas kofta idag men har också börjat på en av alla små vårmössor jag ska göra till Vårmarknaden här nere i byn =) testade Pom-pom garnet från Ice och jag tror det kommer bli skitläckert,annorlunda och roligt....... Fick även hem lite fina knappar och blev så nöjd med dom att jag beställde fler.......från en tjej i Garnlådan på Facebook...... Idag blev det Stekt Falukorv,vita bönor och potatis till middag.....Och Pappan gjorde veckans handling i dag eftersom han är borta till sent i morgon kväll.......ja ja det va lite från min dag.....nu ska jag ta och krypa ner i lopplådan och hoppas få sova för imorrn tidigt är det dax för spruttagning på Neuroendokrina mottagningen med Xelodan....så nu önskar jag er en God Natt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar