Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 18 mars 2013

Provdag.......





ja då har jag lämnat och fått svar på prover och nu låga alla proverna så lågt det kunde inom gränsen för normalt utom det som mäter kaln det va lågt så jag måste knapra mer av calciumtabletterna... Och jag får börja med Xelodan imorrn.....och ta Xgeva sprutan på Fredag...sen är det dax för ny provtagning på Onsdag nästa vecka.... Dagen har varit sådär haft en låg dag idag.....trött och orolig.......nu är det okej.......men har märkt att när det blir för mycket ståhej då blir det jobbigt i huvudet.....måste få ungarna att förstå att det är lite jobbigare nu när jag får två cellgifter.....vilket inte är det lättaste med ett gäng tonåringar..... sitter och väntar på att Dicte ska börja.....Familjen Annorlunda kikar jag på då och då.....är ju inte så nyfiken på det då jag lever likadant själv....huset fullt....dom är ju trots allt 21 stycken mina Älskade ungar <3 så jag har mångdubbelt upp mot dom i Familjen Annorlunda =) Sitter just i detta nu och stickar på en kofta till Mickes Lilla Ronja...... Och det bästa av allt idag va att Tim hjälpte mig att hämta mina garner i stan på utlämningsstället Coop .....så nu har det klämts och klämts....nä nu börjar det snart på tvn !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar