Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 9 mars 2013

En Solig Lördag.......

Har ju klockan/larmet på ringning kl 06.00 på morgnarna för att komma upp och få käka frukosten i lugn och ro.....sen va dagen igång.... Pappan for iväg tidigt för att hjälpa Micke & Petra flytta till en ny lägenhet......här hemma fixades det med det vanliga röjet.....Sara och Isak va över en pyttestund för att tanka luft i barnvagnshjulen.....sen grillade pappan hamburgare och vi käkade ute....gott va det ! Ville ringde över sin bästis och syskonbarnet Calle för att leka en stund och spela lite Minecraft på Xbox.......på eftermiddan va jag helt slut och kraschade i soffan en stund innan det va dax för smörgåstårta och Melodifestival,jag tror inte låten som vann har någon chans i den stoooora tävlingen den kommer inte att komma bland dom tio bästa då...Ville va glad för att den vann...... åhhh jag har tre bud på Tradera just nu och hoppas jag vinner dom utan att få buda allt för högt....blir ju inte rik på att vara sjuk......och det är färger jag sällan eller aldrig köper men kan vara kul att ha i sin garnsamling utifallatt... har varit lika obotligt trött idag,fattar inte.....ska det va så här.......hoppas det släpper lite för den 19:e är det dax med cellgifterna igen......nej nu ska jag spela lite WF och sen slå ner skallen på kudden och hojta på John Blund....Natti Natti



2 kommentarer:

  1. Du är enastående♡♡♡kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Du har alldeles rätt! Vi slipper vinna iår! Men de kanske är en uträkning me de åxå :D Billigare blir de iaf HIHI. Är tillbaka från underbara Uggen fast de var kallt... -6* inne och -20* ute. Dryga -30* nere på byn.

    SvaraRadera