Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 29 mars 2013

Låååååånga Fredagen snart till ända......

Dag 11 i omgång 2 med Xeloda,Dag 2 i omgång 13 med Temodal.........
Ja inte va denna Fredag särskilt lång...den försvann i ett nafs ..... Fick besök av Micke &Petra och ungarna och fick en jättefin påskblomgrupp av dom......Mia gav mig ett porslinspåskägg med mitt favvogodis i och Linnea gav en grupp påsklijor i en fin rosa kruka.....senare på eftermiddan/Kvällen dök Malin & Gustav upp med ett påskägg fyllt med chokladägg...Tack mina älskade ungar..Har ju inte själv orkat ta tag i påskfirandet,räcker med middan imorgon för den kommer att ta all ork av mig.....förstår lite av varför jag är så trött mina blodvärden va inte dom bästa såg jag när jag gick in och kollade min journal imorse.... Soligt har det varit idag så ungarna har varit ute och lekt hela dan,nu när Zacke bor här också så har ju Ville en att leka med ute och slipper va ute ensam och leka.....Så det blev premiär fika ute i uterummet idag efter det att pappan städat fint därute......Förberedde maten till imorgon,stekte prinskorv,köttbullar och fixade Janssons så det bara är att värma imorrn ....gjorde även inlagda sillen färdig....Och sen däckade jag i min hörna Usch jag blir så slut så hela kroppen skakar..... kollade på Let's dance och stickade på mössa nr 22 för blev färdig med 21:an på förmiddan....och nu sitter jag här......och såg att jag vunnit ett bud på Tradera ...skoj för det trodde jag inte att jag skulle göra.....Nä nu blir det WF och hoppas på att få sova även om bröstkorgen värker som sjutton.......Natti Natti








3 kommentarer:

  1. Hoppas du fått sova i natt vännen...Så fina blommor o ägg du fått:) En fin påsk till dej o din familj önskar jag dej ♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk till dig och din familj.
    Kerstin F

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen du får en Glad Påsk!
    Låt barnen passa upp dig så du kan vila.
    För det är du värd.

    SvaraRadera