Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 23 mars 2013

Härliga Saturday.... trots värk och en enorm trötthet.........

Dag 5 i omgång 2 med Xeloda ........







Det började med det vanliga fixet här hemma,pappan va lite seg efter att ha kommit hem med 00.30 bussen...men jag fick en stooooor bukett blommor... och jag stickade lite på förmiddan innan vi skulle in till stan och till Emma & Lars på fika...... innan vi skulle vi hinna med ett besök på akvariehobby också för att köpa lite växter och fisk......så det blev fyra nya växter,10 neontetra,5 fina platy....sen köpte jag lite fiskmat,en slamsugare att göra rent på botten med och en fin trädstam och den måste jag koka i 2timmar innan jag kunde stoppa ner den i akvariumet.....men fint blev det med allt det nya.......sen va vi in till Willys en sväng och köpte lite smått och gott bland annat en zucchini till malarna mina som vi döpt till Judith & Judith.......... Hemma hos Emma och Lars bjöds vi på supergott fika med morotskaka.......Sara med familj dök upp dom med......så jag fick klämma lite på Lille Isak.......på vägen hem tog vi omvägen runt Mc Donalds och köpte med oss hamburgare...slömat jag vet men vi köper det så sällan.......väl hemma blev det lite fix med akvariumet...det är så himla kul med det och få göra det mysigt..... Linnea,Tobias och lilla Bebban åkte iväg till Sävja över helgen...... Tim och Ville for iväg till sSävja och hälsade på och på hemvägen va dom in på Coop för att handla till Tims uteliggarvecka med lastbilen........Sen blev det krasch i soffan och betala mina garner som jag beställtfrån Ulla nere i Malmö.....sen fick jag syn på kattan Mimmi och vad hon gått och lagt sig någonstans.....inne hos kaninen........hon beter sig så konstigt så jag börjar fundera på om kattan är med ungar.......ja ja vi får se vart det barkar......har haft ont idag i bröstkorgen och varit såååååå trött.......sen har det blivit värre med värken jag gått och haft i armbågen...gör ont på benet i armbågen.......måste ta upp det med tjejerna på Torsdag för nu gör det redigt ont att bara komma åt där......åhhh jag blir så trött på all ny värk som dyker upp......och jag har hög smärtgräns det vet jag för har man fött 10 ungar utan någon som helst bedövningoch inte tyckt det varit så farligt då vet man när det gör ont.......och nu gör det väldigt ont ..... nä nu är det dax att slå igen butiken men först lite WF......... Natti Natti......

3 kommentarer:

  1. Låter som en härlig o rolig dag med allt ni hann med:)...Tråkigt med värken vännen...hoppas domkan reda ut det åt dej nu då...DU är enastående ♡ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Du har så mycke på gång runt omkring dej.Det är härligt...men det blir ju tröttande också...det måste du ha i åtanke.
    ♥♥ Du Kämparnas Drottning ♥♥
    Ha en riktigt skön söndag.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera